Make love with me tonight!

Tänkte börja med att berätta att i tisdags var jag på Kvinnokliniken för en koll att allt gått bra efter aborten. Börjar bli som mitt andra hem det där!.. Iallafall så ska han då göra en gynekologunderskötning. Varför finns det bara manliga gynekologer egentligen? Det måste ju vara fruktansvärt mycket svårare att ha ett privatliv i sovrummet så att säga men ialllafall såg allt bra ut. Om tre månader hade jag kunnat varit mamma och haft en pappa 86 mil bort. Nä det är nog bäst att det blev som det blev!

Jag har nu jobbat hela helgen, 250 mat igår och sålt en hel del idag också så är fruktansvärt trött! Imorgon väntar en lång sovmorgon och det ska bli såå skönt!

Jani, hade jag nå vettigt att säga? Nja! Meen HEJ! :)

Ps. Har blivit med långt hår D.S
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0