You're everything that makes me fall in love..

2009 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Man gör väl då något nytt typ varje dag? Men jag har farit utomlands med endast vänner utan familj.. hmm.. jag vet faktiskt inte mer! Jo, jag fyllde 18, så köpte första lagliga ölen, cigg osv. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårlöften är fjantingt. Känner jag för ändra något gör jag det, och behöver inte ett nytt år för det. 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Icket 4. Dog någon som stod dig nära? inte jätte nära, nej. Men Niclas Norgren, Kommer alltid vara saknad.. 5. Vilka länder besökte du? Turkiet. Whooo vilket år!.. ;) 6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag tror inte det faktiskt. 7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11/6 kanske, när vi åkte till turkiet. Men vet inte. 8. Vad var din största framgång 2009? Jag har äntligen börjat hitta mig själv mitt i röran. 9. Största misstaget? Finns ett antal. Vissa större än andra 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk? jo, hela tiden.. 11. Bästa köpet? Kläder kanske? hahah nej jag vet inte exakt vad faktiskt. 12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder. OKQ8 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år. 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know you want me - Pitbull ( Turkiet ) 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag! 16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte alls faktiskt. Rest om pengarna räckt till kanske. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig 18. Hur tillbringar du julen? Familjen först, sen pipes blev det i år, vilket jag hoppas håller i sig. 19. Blev du kär i år? Inte lika som jag en gång var, nej. 20. Favoritprogram på TV? jodu tjena, kan sitte här hela dagen nu.. Gossip girl. DHW, Grays, One Tree Hill, Weeds, årets stora favorit : True blood! och nu orkar ja inte skriva mer. 21. Bästa boken du läste i år? Jag och böcker går inte ihop. Kirre kanske. 22. Största musikaliska upptäckten? Nya album med Breaking Benjamin, Three days grace och Daughtry. 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? digitalkamera kanske? minns inte vad jag fick exakt. Bästa var väl att få fylla 18. 25. Något du önskade dig men inte fick? Tror jag gick allt. 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårta osv hemma med släkt och vänner bara. om jag inte minns fel. Rätta mig om jag gjorde mer än så! Jo, jag gick såklart på OKQ8 och köpte mitt första 6-pack! 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Se three days grace och BB live kanske..! 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandad, väldigt blandad. 29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, resan till Alanya, OKQ8 30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm.. finns så många att välja på! Måste fundera ett tag.. 31. Vem saknade du? Mimmi Hägglund! 32. De bästa nya människorna du träffade? Hmm... Svår fråga. Men glada partymänniskorna kanske. Emil H Andersson var roligt att få kontakten med han igen osv. Men vet inte riktigt. 2010 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån, flyttade hem igen.. Tog studenten! 2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är inget att ha! 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte det inte! 4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack för det :) 5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Ghana 6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Har allt jag vill ha! 7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Perioden 14/9 - 21/9 -2010. Turkiet alltså :D 8. Vad var din största framgång 2010? Jag tog studenten! 9. Största misstaget? Inget jag kommer på såhär på rak arm. Tror att misstagen du gjort är vad som tagit dig till vart du 'är idag och jag är väldigt nöjd. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk i typ 3 månader, så jo! 11. Bästa köpet? Helt omöjligt att veta ju! Gillar mina kläder.. 12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, krogenl? 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, min pojkvän 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka Waka 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog vart en salig blandning. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Se livet från den ljusa sidan 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig 18. Hur tillbringar du julen? Hos Emils pappas släktingar 19. Blev du kär i år? Oooja! 20. Favoritprogram på TV? Massor! Oth och true blood är ett måste 21. Bästa boken du läste i år? Böcker är dåliga. 22. Största musikaliska upptäckten? Massa olika! Kolla min spotify lista bara 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kom verkligen iinte ihåg! 25. Något du önskade dig men inte fick? Fick allt tro jag. 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fika med familj och vänner tro jag :) 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Se three days grace och BB live!Svarar samma som förra året! 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Olika hela tiden tycker jag. 29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, resan till Ghana, Emil, resan till Turkiet med mamma och Viktor. 30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hemlis 31. Vem saknade du? Emil och Mimmi. De enda jag hade långt borta. 32. De bästa nya människorna du träffade? Emil, Emelie Sylin and all the Party people! Å så 2011! 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån på riktigt, flyttade ihop med någon. Tog ett ruggit stort beslut som jag hoppas jag aldrig mer måste ta. 2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga i år heller. 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmpf, nja jag tror faktiskt inte det. 4. Dog någon som stod dig nära? Morfar göte dog, men han stod mig inte så nära. 5. Vilka länder besökte du? Typ inget..Jag åkte till tallinn iallafall, vilket land det nu tillhör.. 6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En stabil ekonomi tack! 7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1 Juni, 3 Juni. 8. Vad var din största framgång 2011? Bröt mig lös från två personer som jag trodde jag behövde. 9. Största misstaget? Finns inga misstag, bara tillfällen att lära av. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja rätt,mycket små sjuk. Skadat mig, nej. 11. Bästa köpet? Bussresan till vännäs när Frida pratade med mig, en kväll som ändrade mycket. 12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar?.. Annars mat typ. Askul att bli vuxen! 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Arbetskollegor, Emelie, Emma. 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Daughtrys låtar. 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog legat på samma nivå mesta delen av året men slutet av 2011 har varit fantastiskt så jag måste nog säga gladare. 16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat påmina vänner. 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnat på min fd pojkvän? 18. Hur tillbringar du julen? Med mor 19. Blev du kär i år? Nopp! 20. Favoritprogram på TV? True blood, the big bang theory 21. Bästa boken du läste i år? Tror fasiken inte jag läst någon bok i år 22. Största musikaliska upptäckten? Daughtrys låtar tror jag bestämt, Emelie sylins spotifylista också! 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Typ allt tror jag. 25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kan minnas. 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var med Isabel, Elina, Filip, Olle och Tony och ramlade runt i stockholm! 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Se three days grace och BB live!Svarar samma som de senaste tv¨å åren! 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Snygg! hah! 29. Vad fick dig att må bra? Frihet 30. Vilken kändis var du mest sugen på? På rikt? 31. Vem saknade du? Isabel Mannberg <3 32. De bästa nya människorna du träffade? Emelie sylin, Oskar Stenman kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0