And so you walked in to my life again..

Jag känner mig som en dööd fisk!

Att jobba 5 dagar i rad, stående hela dagen. Det tär på fötterna ska jag tala om.
Måste fixa riktiga skor att jobba i.

Igår var jag barnvakt åt syskonen för mamma och Erik skulle på all star festen med temat " after".
Mamma var after sun. solglasögon brännan var på topp. Erik var after dark = drag queen! Underbart!

Klockan 12 öppnades dörren. Där stod mamma och säger :
Jaa alltså, Erik tyckte jag var för onykter och sa åt mig att gå hem.. Så det gjorde jag!

Handlade idag efter jobbet. När jag gick ut därifrån träffade jag en vän som det var ett tag sedan man såg!
Alltid lika roligt att träffa någon man inte träffat på ett tag. Tyvärr var vi båda tvungna att rusa så blev inge av!

Imorgon väntar ett personal möte, NU ska jag fortsätta städa städa och stäääda!

Pussar till min babe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0