Fuck it.

Dagen började bra, nu är den inte bra längre.
 
Känner mig irriterad, less, ledsen, besviken på mig själv, besviken på dig, less på att allt bara inte kan funka som det ska istället för att allt ska gå käpprätt åt helvete.
Less på att jag inte kan acceptera, less på att du inte kan acceptera och framförallt att vi inte kan mötas någon jävla stans i mitten!

Jag tycker det ärläskigt hur mkt jag älskar dig oich hur mkt jag saknar dig när du är borta.
Det gör så jävla ont i hela kroppen när vi disskuterar saker och ting.
Hatar att sägen är så tom utan dig och att du inte är där när jag vaknar.
Hatar att filten inte är lika mysig att mysa med som dig.

Tankarna snurrar, orkar inte längre. nu stänger jag ner tankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0