Get on the floor..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kände bara att det var dags!

Hade en sjuk fredag, en 12 h arbetsdag. Träffade mammas man, Erik när jag slutade och följde med honom till bishops(?) och tog några öl. Emil kom dit men vi avslutade kvällen ganska fort. Men trevligt så länge den varade!

I övrigt har jag vart ledig idag och ledig imorgon. Underbart med några lediga dagar.
Imorgon ska jag äntligen förhoppningsvis ta bort vageln på mitt öga som jag har haft i ett halft år.
Bäst för dom att dom ta bort den.. Sjukt less faktiskt!
Har fått tillåtelse att klä ut mig till Pirat på jobbet om dom tvingar mig ha ögonlapp. Hah, rolig mental bild!

Himla sugen är jag på att resa också, till ett varmt ställe med några vänner. Usch så mysigt!

Den 22 Mars på kvällen åker jag och Emil ner till Lidköping, kommer fram den 23:e, lämpligt nog på älsklingens födelsdag. Sen den 25:e har Emils snälla föräldrar hyrt en lokal så han kan ha sin 20 års fest.
Jag sitter redan och planerar alkohol inköp! Hehö.. Har även beställt kläder från Nelly, wonderfull!
Man blir som så lycklig bara av tanken!
Beställde även ett par skor som såg ut att vara helt magiska och en wonderbra som jag pratade om tidigare!
Hoppas bara den är lika awsome som den verkar.

Nu poppade det upp här på datorn att jag fått hem OTH, första sesongen. Så fuck you, I'm out!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0