It never ends..

Såå sugen på en ny tatuering!
Något med ödet, i stil med att de minsta besluten kan förändra ditt liv förevigt.

Mycket jobb även denna vecka. Men gått bara brae!
Imorgon blir det jobb igen. Satan va jag pratar om jobb. Men det känns som i nuläget är det allt jag gör typ.
Men imorgon ska jag även till anders och hans lokal som han har hyrt.
Blir förhoppningsvis bastu men garanterat trevligt sällskap och vin.

Sitter just nu och pratar med Emil angående hans födelsedag. Den 23 Mars fyller han år och är då sugen på att åka till lidköping till sin mor. Blir nog som så att jag följer med då också i hopp om att jag är välkommen!

Nu blir det blanda lite dip, ta lite chips och bara mysa med pojken min.
Å självklart ladda upp inför morgondagen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0