Somethings never change..

Tankarna i huvudet flyger som omkring mest hela tiden känns det som.
Mitt humör går hela tiden upp och ner och vet inte ritkgit vart jag ska göra av med alla tankar.
Vet inte riktigt om detta är något jag måste prata om eller om jag bäst löser det på egen hand.
Är dock inte det lättaste när man bor tillsammans med någon i en liten två. Går ju allt som oftast ut över honom.
Är jävligt svårt att förstå på sig själv ibland..

Annars flyter livet på som vanligt. Jobbar i massor, arbetskollegorna slänger jobben mot mig och jag springer omkring och fångar dom. Tur att man trivs iallafall!
Så imorgon blir det jobb 10 - 18 30. Blir även jobb både fredag och lördag. Ledig söndag och måndag.

Imorgon kommer Emma förbi jobbet. Har det blivit så illa att man knappt har tid att träffa sina vänner utan träffas på jobbet istället? Sen tyckte Frida att jag skulle komma till henne på lite pyjamas party med godis och chips och maaassor med cola.. Något i det låter lockande alltså! Annars blir det ett lugn helg.

Förra lördagen var awsome! Fest i Anders lokal, tog med mig två killar i släptåg, Emil och Fridas pojkvän Björn. Ruggit trevlig kväll, alla var på topp, vissa kanske lite för mycket på topp. Börjar på E och slutar på mil.
Men i det stor hela en riktigt bra kväll!

Vill köpa en ny bh och har hört mycket bra om märket Wonderbra som finns att köpa på Lindex. Var där idag och kikade, känns som ett bra köp. Att det dessutom finns i min storlek gör ju bara saken bättre. Väldigt få ställen som har D kupa känns det som..

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0