Sometimes I forget how it feels like to smile, then I remember you..

PUST! Jag är helt tokslut i kroppen. Skulle vilja lägga mig ner och sova i flera dagar.

Firade som sagt jul hos Emil, for hem den 28:e, satt upp hela resan, sov en timma kanske. Kom hem kl 09 30 till Umeå den 29:e, tog taxi hem. Tung väska..! Klockan 11 hämtade pappa oss och vi satte oss i bilen och åkte i ca 5 timmar till Portbron. Åt hos farmor och farfar och sen till lägenheten i Hemavan. Firade nyår där, Emil och Viktor hade en tävling vem som kunde hoppa längst i snön. Emil hoppade längst, viktor hoppade rakt i en grop så han försvann under snön. De båda såg ut som snömonster!

Dagen efter åkte vi hem till Umeå igen, den 1:a alltså. Pappas "29 års dag"... För den delen.
Dagen efter tog vi pick och pack och flyttade in i lägenheten.
Sen dess har vi ( Emil ) byggt ihop möbler, jag har ställt i ordning överallt. Å igår, ca 3 på morgonen, fick vi ordning på den där jävla lägenheten. Men den är suuper fin. Ja älskar den nästan lika mycket som jag älskar min sambo, men bara nästan!

Nu återstår att fixa :
- Internet
-  TV kanaler
- Garderob
-Matbord.

Fyndade en TV-Bänk på ÖB idag faktiskt. 500 kr betalade vi för den. Ser helt okej ut, bra ut om man ser till priset! Nu sitter vi hos mamma men ska snart bege oss hem igen, är ju trots allt bara två kvarter!

Ska försöka ta nå bilder på lägenheten när vi börjat få någon ordning och ny tapetserat!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0