All that I have, is on the floor..

Jag vet, usch va jag är sämst på att uppdatera. Men jag har verkligen inget intressant att säga!
Jag jobbar, korta pass förvisso för det mesta, men dagarna försvinner ju som. Denna vecka jobbar jag 6 dagar.
Men iallafall, förutom jobb är jag mycket hemma med min man och försöker endå hänga med vad vännerna håller på med. Men ska träffa Emelie ikväll och förhoppningsvis hitta på något spännande med tjejorna i helgen.

Jaa som sagt.. Har inte så mycket mer att berätta. inte bloggmatrial iaf. Vet inte vilka som läser min blogg om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag äta min kebab som är kvar sen igår, sen träffa Emelie kanske?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0