I wanted words but all I heard was nothing..

Jag är såå tacksam för mina fina vänner som jag vet kommer finnas där vad än det blir av det hela.

Jag hade en underbar midsommar tillsammans med Emil, pappa, Nina, Viktor, Anna, Sara och Fredrik. Man har som fått en bra liten extra familj där på sidan. Annars blev det inte mycket av helgen. Igår åt jag efterlängtad tzatsiki, idag åkte jag på ÖB tillsammans med Emelie, sedan hem igen. Himla sugen på att inreda lite här hemma. Men om endå pengarna räckte till! Men nu jobbar ju äntligen älsklingen så förhoppningsvis kan man så smått börja inreda lite grann här hemma. Himla sugen på att åka på Ikea också!..

Nej nu ska jag kila iväg till mamma, har turen att bli bjuden på mat idag medan E jobbar.
Var förbi på SF idag å lämnade hans matlåda, han var så söt i sina kläder. Dessutom såg han ut att ha läget under kontroll. Är så stolt!

Nej nu måste jag springa! Puss

Kommentarer
Postat av: J.G~

Good eve ☆ミ(o*・ω・)ノ

2011-07-12 @ 21:43:46
URL: http://jaygee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0