If I were her by now I would had left me..



Vaknade kl 10 imorse och funderade på varför Emil fortfarande inte var hemma. Kollade sj.se där man kan följa tåget. Tåget är nu 10 timmar sent, 10 TIMMAR! Fattar ni hur sjukt det är. Älsklingen har ingen telefon med sig heller så kan tänka mig hur less han är just nu, men han ska få massa pussar när han kommer hem.

Länge sedan jag uppdaterade, i know, I suck at it! Meen det har hänt så mycket den senaste tiden att jag helt enkelt inte haft tid. Man 20 år har jag fyllt iallafall. Känns riktigt bra men härefter blir jag inte äldre. Jag var med tjejerna i sthlm över födelsedagen. Även Filip, Olle och Tony hängde på oss. På söndagen förra veckan satte jag mig på bussen till min man, tänkt som en överaskning men det sket sig. Klev av bussen och ställde mig vid parkeringen och där kom han körandes i bilen. Går ut ur bilen gör han och åhh han såg ut som en grekisk gud! brunblondt hår, jätte brun och bara snygg! hahaha ja, ni kan få göra kräkljud nu om ni vill, men så var det!
Hade underbara 5 dagar tillsammans, och nu är han som sagt påväg hit. i början av Juli börjar han jobba i Lidköping över sommaren. I två månader så vi blir särbo nu, men det ska nog gå bra är lite orolig för hur mkt vi ska hinna träffas egentligen. nä nu ska jag städa lägenheten lite grann å göra lite mat kanske?..

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0