me


Tur att man alltid är på topp!..

Jag saknar mitt gamla liv, hade 5 - 6000 att bara lägga på va faen jag ville, kunde köpa skor och kläder när jag ville. Idag ångrar jag att jag aldrig tänkte på de svåra tiderna som skulle komma. Men det har aldrig vart min grej att spara, tänka på framtiden. Jag har alltid levt som ingen morgondag vilket haft båda sina positiva och negativa sidor. Kanske dags att växa upp?
Men jag tycker ju att har vuxit upp, på många sätt. Men kanske inte tillräcklig. Aja, tiden får utvisa.

Imorgon kommer släkten hit, kl 15 är det sagt. Då blir det lite middag osv. Sedan kl 20:40 sätter jag och Elina oss på bussen till stockholm och gör stockholm osäkert över helgen! Har även lite vänner som ska ner över helgen.
På fredag fyller jag alltså (!!!!!!), 20 fucking år, jag känner mig gammal.. Vill fylla 20, sen stannar jag där har ja tänkt mig..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0