Baby!



Har mått riktigt åt helvete de senaste dagarna.
Ena dagen satt jag och åt godis, dagen efter ställde jag mig vid spegeln och kollade mig i spegeln och riktigt äcklades av vad jag såg. Bestämde mig för att börja äta mer ordentligt men det urartade snarare. Blev helt fast vid tanken att gå ner i vikt snabbt, fick ångest när jag åt mat som jag visste inte var bra för mig. åt jag en macka fick jag ångest och tänkte borde ha ätit en morot istället. Känner inget större matsug längre, har ätit en gång idag vilket bestod av fil och frukt plus att jag vart ute i 45 min och gått med Elina men mat finns inte ens i tankarna. Å ni som känner mig vet att detta  är totalt olikt mig. Jag hoppas ångestkänslorna går över snart.

Slutade ju med mina mini - piller för ca 1 månad sedan och antar att kroppen börjat reagera på hormonerna nu som inte tillkommer. Ska på U - mottagningen imorgon iallafall och kolla upp vad det är förnågot!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0