Do it like a dude..!

Sugen på att göra världens sötaste lilla groda som jag sett på Ume skin art i böckerna där som tatuering. Självklart göra om den lite grann dock! Sa alltid till Jimmie att han borde göra den, men nu har jjag insett att jag vill ha den. Vet bara inte vart.. höftbenet kanske?

Är påväg att bli sjuk. Eller rättning, är sjuk egentligen, men inte sjuk nog att vara hemma. Har inte feber iallafall. Bara snuvig och lite seg! Men he e bah å bit ihop, eller vad säger man?

Igår på jobbet hände något roligt.
Står i disken och förbannar mig över all ost som sitter fast på tallrikarna. In i disken kommer Magnus och jag är två sekunder från att skrika rakt ut men säger istället: Här vislar man eller något när man kommer in!
M-Har du UG här ute?
E-Hahaha ja tydligen..
- En av tjejerna visar hela Muffen..
-Hah, va?
Vi går ut i salen och mycket riktigt, där utanför på kuddarna ligger en tjej, benen isär, genomskinliga strumpbyxor, you get the point?
M- Jag ska ta ett kort!
E- Do it!
Magnus tar fram sin supermobil, som han valt att kalla den, knäpper ett kort.
Men vänta nu, tror ni han kom ihåg att stänga av blixten. Nopp!
Jag tar fast med händerna i bordet och skrattar och får tillslut ur mig:
- Du hade inte kunnat stänga av blixten?
 Sen börjar även magnus skratta, han insåg nog att det inte var det smartaste någonsin så att säga..

Nu, jobb!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0