Don't hurt me no more..

Imorgon var ingen bra dag. Det blir så svårt och komplicerat när två människor, så nära varann, tänker sååå olika. Det blir lätt fel och misstolkningar.

Jag älskar min pojkvän och för ett halvår sedan idag, om några timmar så träffade jag babe.
Som ni vet träffades vi i turkiet, vi träffades vid baren. Idag var dagen vi höll handen för första gången, idag var första dagen jag insåg att jag höll på att bli förälskad. Men idag var även dagen jag inte vågade tro att han var en fin kille utan väntade på att dagen skulle komma då han ignorerade mig. För ett halvår sedan alltså.

Nu, idag, är jag lyckligare än någonsin.


Puss


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Sött!

Hoppas du får en mysig fredagskväll! :D

2011-03-18 @ 19:30:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-03-18 @ 23:38:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0