Hear you me

I hate how diffrent we are.
At the same time that's what I love the most about us.

Ibland känns livet bara jävligt tungt och jag tror att det syns ígenom min mask denna gång.
Det var den första kommentaren jag fick av "tiger" idag. Vet egentligen inte vad som tynger mig så mycket, eller jag har väl mina aningar, men tror det är massa blandat och det känns som att allt i mitt liv går upp och ner hela tiden. Jobb, pengar, kärleken, humöret framförallt.

Blir så less på att det inte känns som om jag kan kontrollera mig själv längre. Finns så mycket jag tänker på här hemma, som disken av berg som jag vill ha bort och det känns som om jag diskar hela tiden. Men jag tror att Emil känner lika dant eller så är det så att jag bara tycker att det behövs diska mer ofta än vad han tycker. Vad vet jag. Men det känns som om det har vart mycket onödigt tjaft hela tiden främst från min sida. Jävla hormoner som spökar i huvudet på mig..

Puss


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Jag bryr mig om religion och ej om pengar, ytlighet osv så jag mår super bra <3 ha tålamod sötis <3 detta liv är kort så njut <3

2011-03-17 @ 20:18:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0