I just gotta show you I'm the one



Tur att en av oss hade kul iallafall..

Vi åkte tåg ner till Lidköping, bestämde mig efter ca en halvtimme att jag absolut avskyr sittplatser. Men fick ca 2 h sömn. Kl 10 40 var vi framme i lidköping. Emils födelsedag var det dessutom. Tror dock jag var med taggad än honom..! Anyhow så åt vi och fikade med hans familj, mormor och morfar och fabror. Fick sjukt ont i magen och illamående. Men illamående har jag vart i ca 5 dagar. Hoppades och trodde att det var mensverk, men nu är mensen borta men inte det ständiga illamåendet. Så ringde sjukvårdsupllysningen idag och hon jag pratade med tyckte det lät som jag har magkatarr. Känns logiskt, jävligt drygt dock. Blir att äta allt som är nyttigt för magen imorgon och hoppas på ett jävla mirakel! Anyway, något lustigt hände när jag pratade med kvinnan i telefon. Ringde 1177 som vanligt. Å efter att jag pratat med kvinnan ett tag säger hon:
-Men är du från umeå, vad gör du här då?
-Va? vadå här?
-haha, ja vad gör du i Lidköping?
-Kan du se att jag är i Lidköping?
-Jo det syns här på datorn.

Blev lite paff eftersom jag ringde från min telefon!

Iallafall imorgon blir det stan med Elins syster. Hade pratat med henne innan jag kom hit och känns som vi kommer mkt bra överens! Så känns super kul att få spendera some alone time med henne imorgon.
Sedan ska vi göra oss iordning tillsammans och därefter väntar Emils fest! Taggad till tusen!!

Ha det bra alla där ute.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0