I'll make you sound like..

Caaaaan you feel the loooove toniiiight.. Fint att man tar ton ibland.

Irriterande att lönen alltid kommer in på olika tider! Tur dock att den hann komma in innan jag ska på stan med Elin. Börjar som trivas här i Lidköping! Någon att dricka kaffe med på morgonen, mat på bestämda tider. Det är galet skönt. Men man kommer nog sakna hemmet när vi kommer hem. Dock har vi fått in en riktigt bra dygnsrytm jag och E nu. Vi sov ju ingenting på tåget, så blev en tidig kväll i onsdags och sedan upp kl 10.  igår somnade vi kring 12, klev upp 9 imorrse osv. Sen lär ju allt bli rubbat ikväll med tanke på festen men who gives a shit som min mor så fint skulle ha sagt!

På stan blir det att köpa en klänning eller liknande ev, massor med tabletter och liknande för magen, lunch med Elin kanske? Hon fyller ju år nästa månad så blir väl som en liten present från mig och E. Sedan ska jag köpa en present åt Emil vilket kan bli svårt, har väl en tanke men ser hur det går med det hela! Kanske blir det en present till också. Men till vem är hemligt just in case att hon läser detta..

Nu ska jag hoppa ur min mjukisdress här, ta på mig vettiga kläder och vänta på att klockan ska gå!

Btw har vi fått svar från en tjej som vill att vi hyr hennes lägenhet. Dock vil honhyra ut den redan i Juni å det blir nog lite för tidigt :( Med lite tur vill hon bara hyra ut den en kortare tid under sommaren till någon så kan vik flytta in närmare hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0