I'm driving one of your cars..

Idag har jag prövat något nytt å det var niiice!

De senaste dagarna har vart huur bra som helst. Har vart skönt att lämna Umeå bakom sig, se gröna gräsmattor å bara rå om min älskling utan att tänka på alla andra problem så som vår ekonomi, jobb osv. Vet att det må vara själviskt men fy va skönt det vart. Men ska bli skönt att komma in i rutinerna igen.
Men måste erkänna att jag blivit lite kär i denna stad nu och blivit om inte annat ännu lite kär i min pojkvän.
Emil stannar kvar här ett tag till. Hans kompis som vart borta i ca ett halvår kommer tillbaka i helgen. Så är väl lika bra att han stannar. Men då har jag tid att kanske ha tjejkväll hemma hos oss osv och ha dåligt samvete för att Emil inte känner sig så hemma där bland alla tjejer i vår lilla lägenhet! haha!

Imorgon blir det bara mys, nu ska jag se på serie ett tag till, sedan dra ner min pojkvän från övervåningen och pussa på honom.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0