It's okey not to be okey

Har bestämt mig för att försöka bli lite mer personlig på bloggen. Har som insett att vafan ska jag annars ha bloggen till? Men kan som inte spilla ut allt här eftersom det finns folk som läser denna blogg som inte bör veta så mycket om mitt liv. Funderar därför att sätta ett lösenord på bloggen och dom som vill läsa får fråga. Men inte bestämt mig ännu.

Har som alltid veta att jag vart fixerad vid bröst ( hahah ja jag hör hur det låter men hear me out ). Andra kanske vill ha en smal midja, ha kurvor, större rumpa, vara mer social. Alla har vi nog något vi vill ändra. Men jag har alltid tyckt att det är så himla snyggt med stora bröst. Sen vet jag att jag har relativt stora bröt som det är. Men jag vill ha större. Dvs, jag vill operera min bröst oc förhoppningsvis kommer jag göra det en dag också.

Annars mår jag bra. Känns som om denna tid vart bra för mig och Emil, här i Lidköping. Att släppa alla problem vi hade hemma. Även om vi pratat ut om det mesta, grejen är väl att när vi är här kommer det inte upp nya problem som det kan göra när man är hemma. Vem som ska diska, att det ser förjävligt ut där hemma osv. Men dom problemen finns inte här.

Känns jobbigt att lämna Emil imorgon måste jag erkänna. Känner mig sådär ny kär igen. Men det är nog bra att vi spenderar lite tid ifrån varann i några dagar, kan jag ju försöka övertyga mig själv om iallafall!

Funderar även på detta med flytten. Gillar denna stad mycket, den 'är himla fin. Men det är på samma sätt omöjligt att säga hur vårt liv ser ut om ett halvår. Har jag tillexempel fått fast anställning på jobbet så känns det extremt korkat att flytta speciellt när jag trivs såå bra på mitt jobb med mina chefer och arbetskollegor. Men springer jag fortfarande efter timmar som jag gör nu så känns det väl kanske inte som ett lika självklart att stanna i Umeå. Har bott där hela mitt liv så känner mig redo att flytta på samma gång. Men som sagt, vem vet vart jag / vi står om ett halvår. Omöjligt att säga!

Och framförallt, jag äälskar mina underbara vänner och dom kommer jag ha absolut svårast att lämna <3

This is me

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0