When I left him I also left apart of me and my heart with him.



Känns helt sjukt att det var över ett år sedan vi var i Ghana.
Alla minnen, både bra och dåliga känns så långt ifrån men endå så nära.

Jag har tagit tre lediga dagar, men nu väntar jobb dagarna framöver!

I övrigt har jag och Emil pratat en hel del om vart vi ser oss framöver.
Är vi kvar i Umeå eller inte osv. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Ser fram emot resan till Lidköping med älsklingen, vi åker tåg ner den 22:a på kvällen från Umeå till Lidköping och kommer fram den 23:e på morgonen, lagomt till Emils födelsedag. Sen vet jag inte vad det blir, skulle tro kanske fika med hans mormor och morfar eller något. Den 25:e är väl planerad!
Först ska jag och Emils syster, Elin, gå på stan i lidköping, köpa en present åt babe och sen tänkte vi försöka hitta en klänning till kvällens festligheter, nämligen Emils födelsedagsfest!

Ser även fram emot att få sminka mig! Kanske låter sjukt men jag har ju som aldrig tid att sminka mig längre, så det ska bli awsome! Även att få träffa Emils vänner och familj igen, hans underbara småsyskon och sedan har jag även tänkt kidnappa Zoe med mig hem!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0