You can put the blame on me

Jag och F spårade igår, ordentligt. Men det var underbart.
Det jag minns är hur vi berättade för varann hur glad vi är att vi träffat varann och sjöng högt till Carola med gråten i halsen. Fiina tider!

Tack för en superduperjättebrakväll, you kno who you are!

Jag är baakis idag, usch! Måste börja trycka alvedon innan jag går och lägger mig i fortsättningen!
Men idag är även lyckan nådd. Hade ju problem med mina p-piller. fick hormonrubbningar efter 5 år.. Slutade med pillrerna och vart orolig för att jag vart gravid. Är som lättare sagt än gjort att ta dom besluten ifall jag skulle vart gravid men idag fick jag förklaringen på min uppsvälda mage, onda bröst osv osv, mensen kom idag. Det tackar vi gudarna för. Danke!

Idag har jag tagit hand om en liten flicka och sett på pippi med henne imorrse, sen in till stan och åt middag hos mamma och Erik. Det tackar vi för! Därefter en kopp kaffe hos Bella och låt oss inte glömma citronmuffinsen. Det satt finfint det!

Puss!


Kommentarer
Postat av: ELIN

Vad är det med småflickor och pippi? haha vrje gång mina systerdöttrar är hos mig s är det PIPPI PIPPI!

2011-03-21 @ 09:47:02
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0