I reather feel pain then nothing at all

Gårkvällen spänderades med fina människor!

På tisdag lämnar Emil Umeå och åker till Lidköping. Denna gång är han borta i 19 dagar, känns otroligt tugnt faktiskt. Men han tycks känna att det ska bli väldigt skönt att komma hem så då är jag glad för hans skull och det förstår jag. Själv ska jag spendera min 20 års dag i sthlm tillsammans med Bella och Elina. Ser fram emot att sitta på en solig uteservering med en iskall öl framför mig och bara få rå om mina tjejer! Kommer bli underbart!

Och du som kommenterat mitt inlägg "go to hell", för det första, och det här har jag sagt tidigare. Tycker det är ganska fjantigt att inte ange varken namn, mail adress eller blogg namn. Säger väl mer om dig än mig?
För det andra är detta min blogg, där jag skriver det jag tycker. Alla tycker olika, jag skriver vad jag tror och vad jag tänker. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0