I'm falling apart

I'm sorry. Can't explane..

Hade en fredag som var upp och ner, men slutade bra iallafall.

Igår klev jag upp och skulle börja jobba kl 11. Pallrade mig upp utan större problem.
Blev mycket folk, inte rekord men tillräckligt för att man i slutet av dagen var helt slut i huvudet. Men var tillräckligt med personal och alla roterade lite så vart lite varierat arbete. Bäst så tycker jag.
Emil, Björn och Frida kom förbi på jobbet, flera gånger! Men sista gången gick Frida iväg och jobbade på tapas. Björn framförde att han och Emil ville gå på bio och att jag skulle med. Emil kände sig inte bekväm med att ta mitt biokort som jag erbjöd så dom kunde gå på bio. Men då fick B sin riktigt smarta ide!  Att om E tog mitt kort, och jag lånade pengar av B, då kunde vi alla åka! Get it? Så fick det bli iallafall. Så vi såg fast and the furious, har ju sett alla tidigare filmer så jag hängde med relativt bra endå, bra film! Rekomenderas.
Sjukt bra humor emellanåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0