I'm falling to pieces..

Va hääändeee??..

haha Fy fan vilken gårkväll! Ska berättade det jag minns.
- Vi var här hos mig, jag Emelie och Emma. Sen ringer Emelies kompis Alexandra.
Emelie står dubbelvikt av skratt, hon he på högtalarna och nu förstår vi varför, A är skitförbannad på det som hänt tidigare under kvällen. Hon kom hit iallafall, sen gick vi till stan, tog ett jäävla tag så vi var där 5 i 11, innan 11 skulle man vara inne för gratis inträde, Snyggt, så det var ju kört med tanke på att kön var minst en halvitmme lång. Ut ur Vip ingången kommer en vakt ut som vart på Travet några gånger osv. Så jag frågar han varför inte båda ingångarna är öppen. Han svarar att det är så mycket folk där nere redan att det inte är lönt. Så jag säger: meen.. du vill inte släppa in oss, tre tjejer i vip ingången. Han går dit och sedan vinkar in oss, 2 min i 11. Fy fan va awsome och skönt det var att slippa kön! Väl där nere köpte vi öl, knuffade omkring småfjortisarna och gjorde narr av dom som grovhånglade på golvet. Fy fan va Elaka vi är! Sen dansar vi på andra dansgolvet. Blir brååk på stora dansgolvet, vi tjejer knuffar alla killar bakåt och säger åt dom att lägga ner, snarare skriker! hahah underbart. Sen tappar jag bort tjejerna, hittar min barndomskompis Alexander oh sitter med han och en tjej där. Dom försöker att få mig att sjunga, gick inte bra, jag sjöng inte! Sen ville alexander och Emil att jag skulle med på efterfest. Vi gick på max och beställde och hamnade på pappas jobb och åt där. Sedan ringde Emelie (äntligen) mig! hade försökt ringa henne hela kvällen men inte fått tag på henne, gick inte att nå telefonen. Gick och mötte upp henne, sket i efterfesten. Mina fötter dödar mig, så tar av mig skorna, det gör Emelie med. Jag tog iallafall av mig strumpbyxorna också, det gjorde inte hon. hon gick alltså hem i sockar, det var blött ska jag tala om! Sen ringer hon sin mamma, såhär lät det: Maaamma... Jag är blöt.. Mina sockar är jäätte blöta..! 
Att gå hem igår tog fan forever, usch va tid det tog! väl hemma pratade jag med min Emil massor, sen somnade jag! 

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0