Break the spell

I hate the way I keep on giving in to you, the way I always do.

Har inte mycket att berätta om denna dag, har verkligen bara suttit hemma hela dagen. Men sådana dagar behövs ibland.

Imorgon väntar ännu en dag av sömn, ev hem till mamma å baka lussekatter å rå om mamma lite grann. Kl 16 ska jag möta med Emma på stan så går vi på systemet. På kvällen så ska vi till Emma för lite vin, snack och ev utgång.

På lördag jobbar jag 11-16, sedan galleria fest på kvällen från 19 och framåt. Kommer nog bli en riktigt bra kväll. Ska även på invito där jag aldrig varit tidigare. Men känns som jag kommer vara lite väl ung för stället. Men återstå att se!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0