I Will love you until I die..

"I will love you until I die"
Bull shit. Whatever happened to forever after?

Dags å sluta skriva dom här deprimerande texterna. Dags att gå vidare, don't you think? Har ett underbart liv just nu. Det flyter på som det ska, inga kärleks bekymmer att bry mig i utan känner att det funkar bra precis som det är. Träffar massor med nytt folk, träffar personer jag inte träffat på länge och inser vad jag gått miste om. Har en underbar emelie vid min sida som hänger med exakt vad som händer i mitt liv, eftersom vi träffas hela tiden. Emma som jag inte träffar lika ofta men det är en vänskap för livet. Har underbara arbetskollegor på travet, paus och Qwork. Går väldigt bra för mig på paus nu, mår så himla bra å det känns av när jag jobbar också. På både travet och Qwork har jag turen att ha Tobias med mig ( en sån där som man kände för år sedan som jag pratade om tidigare ) å inte nog med det så är dom
Andra jag jobbar med också underbara! :) på paus har jag underbara Frida, Lisa , Sandra, Hanna och "småtjejerna". Orkar inte skriva alla namn. Det är bara helt jävla fantastiskt att vara jag nu. Skit i små bekymmerna. Det positiva får överväga! :)

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0