Lovely

Jani, vad har hänt den senaste tiden. Har konstaterat att jag är kung på att laga mat när jag finner orken till det. Har även jul piffat lägenheten å jul städat. Super mysigt!
Utöver det så i fredags firade vi Emma i efterskott. Satt hos henne och drack vin/ öl / cider, ja alkohol helt enkelt. Sedan blev det all star. En lyckad kväll!
På lördagen så jobbade jag 11-16, gick rätt bra faktiskt. Mådde bra iallafall. Hem med Frida, drack några glas och fixade oss inför galleria festen / öppningen för moyo. Sa vid upprepade gånger, kommer INTE bli onykter ikväll hur mycket jag än försöker. Behövde mer än vad jag vanligtvis behöver men onykter blev jag, som bara den. Blev invito, lite för ung för att vara där kanske. Men med underbara arbetskamrater blev kvällen fantastisk. Kvällen forts på efterfest och kom inte i
Säng förren 06:30 tror jag.. Men har varit en fantastiskt helg iallafall!


Imorgon väntar en ca 12 h arbetsdag, ledig torsdag och fredag jobb på Qwork å sedan after work med Qwork gänget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0