And so, I moved on and there is no more you in my life, only in my heart.

Färgade håret mörkt, klippte lugg. Yupp, det gjorde jag igår. Blev  rätt bra faktiskt för att ha gjort det själv!
Sitter aptaggad inför halloween fest på lördag. Allt är inhandlat och klart å nu väntar jag bara på dagen!
Blir en salig blandning av människor och jag tror att det kommer bli heelt fantastiskt! :)

Jobbar idag och imorgon och sedan blir det att ta ut en långhelg. Ska bli riktigt skönt faktiskt!

I övrigt rullar livet på bra. Känns som jag halft jobbar sönder, men ska bli riktigt skönt att få lönen nästa månad, få komma på fötter igen.

I'm so over you, and it's all about tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0