I hate this part right here..

Thank god I found the good in goodbye

Planerna är i full gång inför Halloween. För någon vecka sedan kom jag och Emelie på att det snart var halloween och att man kanske faktiskt skulle göra något vettigt nu iaf. Nu är lokal hyrd, outfit planerad och nu inväntar vi bara lördag den 29;e oktober.! Det kommer bli helt fantastiskt. Är riktigt taggad faktiskt.
Funderade på det, att om det inte vore för att jag och Eme bor typ grannar, undra om vi skulle vara lika goda vänner som vi är nu. Jag tror fan inte det, det vore ju synd!

Nu ligger jag i sängen, imorgon väntar jobb 19-00:30. Börjar 11:30 på fredag, slutar kl 20. Börjar 11:30 lördag, slutar 17. Men blir spännande imorgon. Är ju fashion week och imorgon har E&E glasses(?) ett event på paus. Vi som jobbar ska ha på oss ; jeans, shorta (fanell(?) helst), boots ( har inga boots..) och glasögon. Ni vet, typiska "mode glasögon". Wish me luck! Nej men det blir nog mycket spännande det där!

Nu blir det sussa tror jag bestämt!

I remember life as it used to be, easy, one day at the time.
When did everything become so complicated?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0