So you say you cear.

Sitter på jobbet och försöker lära mig säga "Elin Meier" istället för bara " Elin" när jag ringer. Lättare sagt än gjort, man blir lätt van vid man ska säga osv. Första dagen av 6 arbetsdagar. Lär känna mig som en död fisk på söndag, men det ska fan gå vägen.

Träffade en gammal vän i fredags (å lördags)från övik. Inte igår man såg honom, men himla trevligt.
Ni som hängt med i några år kanske fattar vem jag menar med Herngren.

I lördags kom dagen jag väntat på hur länge som helst, nämligen Halloween.
Vi började dagen hos Emelie, kom dit kring 15. Piffade oss iordning och jag satte in Emelies löshår. Det var ett rent helvete, usch va jag hatar pillerjobb! Men det gick och blev förjävla snyggt faktiskt. Hela hon var riktigt snygg och om jag får säga det själv så var jag rätt att the top of my game den kvällen också. Efter allt piffande blev det skjuts till Ersboda till lokalen där. Vart inte så mkt folk, men riktigt trevligt ändå. Sedan vidare till Corona. Var sjukt gnällig ett tag för att vi skulle dit så tidigt, åkte kl 22. Men var mkt folk ändå när vi kom dit och sjukt med folk blev det senare under kvällen. Träffade massor med människor och var med ett underbart gäng. Träffade även en pippi långstrump. Trots lång historia och vissa nedgångar så var det riktigt trevligt att kunna möta varann på ett bra sätt. Träffade även en viss kapten och jag som var flygvärdinna så passade det superbra! Lämnade även över min keps till honom för fy satan va varmt det var med den där på huvudet!
Kvällen var riktigt bra och levde absolut upp till mina förväntingar.

Annars rullar livet på som det ska. Tkr jag half om halft jobbar sönder. Men det ska bli så skönt att komma på fötter igen efter skiten man suttit i ett tag nu. Tur att man har viljan att ta sig upp igen. Ass.

Iallafall så ska jag nu fortsätta jobba, som trots att jag är helt off my game går riktigt bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0