Did you just look past me?

Visste du.... att jag vill ha - Fritidsresor jobbet att min senaste kyss - var rätt fantastisk att jag lyssnar mest på - daughtry att jag pratar - alldeles för mycket ibland att jag inte gillar - Drama att jag avskyr när folk startar - Bråk utan anleding att kärlek är - fantastiskt när det blir rätt att jag gillar att - jobba på paus att jag alltid kommer att - vara mig själv till 100 % rakt igenom. Take it or leave it. att jag är hemligt förälskad i -... Ingen aning! att sist jag grät var - När farmor ringde och sa att farfar var på sjukhus, att min mobiltelefon är - Mitt liiiiiv.. Tragiskt nog men sant. att när jag vaknar på morgonen - 'är första tanken att snöra mobilen i väggen. att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på låten lullaby 4 gånger. att idag har jag - varit på stan, på jobbet, kollat på tv, träffat emelie, en halvtimmes promenad, träffat oskar en snabbis. att jag just nu tänker på - vad jag ska svara på denna fråga. att i kväll ska jag - Sova! att i morgon kommer jag - sova, städa, piffa till mig lite grann, packa, gå förbi paus å hälsa på Frida, möta upp oskar, bio med honom å hoppas på att (skit)filmen är bra! Satan va mkt det var! att jag hoppas - på att framtiden är lika ljus som den nu verkar. Har du: Någon som förstår dig? Emelie! Någon som du saknar? Såklart min Mimmi :) Någon som du hatar? Hatar, nej. Ogillar skarpt, ja. Kan inte vara arg tillräckligt länge för att hata någon. Vem kramade dig senast? Oskar Vem pussade dig senast? Tänker jag icket svara på! Vem ringde dig senast? Fredrik Hedvall Vem ringde du senast? Frida Öhgren Vem var hemma hos dig senast? Oskar Vem var du hemma hos senast? Emelie Har du några kärleksproblem? Har inte bestämt mig på den punkten än. Har du pratat med någon idag? Jajamen! Har du gråtit idag? Nej Har du skrattat idag? Självklart!:) Jag: Är singel? jajjemän Svär ofta? hehe jaa Sjunger i duschen? Alldeles för mycket Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Njet inte det! Skrattar åt dina egna skämt? Men jaaa! Någon måste ju skratta åt dom Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Jag vet inte riktigt Har du: piercingar? Jajamen. Syskon? 3 småsyskon! Jobb? Absolut! Paus, qwork, umåker För många vänner? Hahh kan man ha för många? Rymt hemifrån? Nä Färgat håret? haha för många gånger! Bra självförtroende? De flesta dagar. Man kommer långt genom att hålla huvudet högt. Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja Varit kär? ja Gjort något olagligt? Kan hända ja! Somnat i skolan? Maaaybee! brutit ett ben? Armen..:( Tappat bort mig i min hemstad? JA! jag och sofiehem går iiinte ihop! Sett en fallande stjärna och önskat? Nopp.. Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? För många gånger Smugit ut utan lov? Jaa.. Eller alltså.. Neesh mamma, det har jag aldrig gjort! En hemlighet som ingen annan vet? Ja Sovit en hel dag? Ja Somnat gråtande? Ja Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Man är bara ung en gång! Blivit generad inför folk? Har som gett upp hoppet om att inte göra bort mig. Varit kär i någon utan att säga det till personen? nja förälskad så ja. Ätit musslor? ehrm.. bra fråga! Tror det Varit på en festival? Eh.. Åsele marknaden?.. Haft ett förhållande i under en månad? Det kortaste har varit 3 månader. Blivit kallad player? Ja Färgat ditt hår svart? Ja, dumt Elin, DUMT! Vad: Längtar du till mest just nu? att sömnen ska infalla Ska du göra i helgen? Bio, jobba, utgång med fina människor lördag, 09 avgår bussen till kittelfjäll söndag. Har du för kläder på dig? en tröja Gjorde du igår? Var på stan, satt på paus med O i några timmar sedan hämtade ut biljetter. Långpromenad på kvällen. Ska du göra i sommar? Förhoppningsvis utomlands hela sommarn. Annars flytta till stranden med eme! Åt du senast? En apelsin Har du för mobil? Iphone 4 Vad köpte du senast? Blodapelsin, a-fil, blåbär. Intressant va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0