Give me something to fight for.

Börjat tänka mycket på det här med ödet och hur allt som sker händer av en anledning. Vi finner oss själva i olika situationer hela tiden. Saker som sker och folk man möter genom minsta lilla val. För mig börjar det i tvåan på grundskolan. Passade aldrig riktigt in i skolan, aldrig gjort. Passade inte in med klassen heller. Har alltid tänkt vad jag känner å tycker å kanske inte lagt så mycket tanke bakom det hela. Jag har alltid stått upp för mig själv. Hade jag Fått sluta på hagaskolan som jag bad om såå många gånger, hade jag aldrig träffat emma och frida mfl. Då hade jag kanske inte heller valt barn och fritids programmet och hade inte träffat Isabel, Elina eller Emelie. Hade kanske inte träffat oskar heller eller Matilda eller liknande. Det är små saker som gjort att vi är där vi är idag och att vi har den personlighet vi har. Det är rätt sjukt egentligen om man tänker efter.. Just nu funderar jag på vad som kommer göra mig lycklig, vem
Som kommer göra mig lyckligare. Just nu känns allt så långt borta men ändå så nära. Vet inte om situationen jag är i nu funkar för mig eller om jag bara ska vända mig om och springa för livet. Vet inte om jag mår bättre av denna "relation" eller om det är just detta jag behöver. Många tankar i huvudet just nu !


Everyone knows life has it's ups and down. One day you're on top of the world and one day you're the clown..

You're everything that makes me fall in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0