Sometimes we just change our minds!

Ja ni som känner mig vet att jag aldrig varit så fruktansvärt nyttig av mig så
Att säga och aldrig riktigt heller brytt mig. Den senaste tiden när jag sett mig i spegeln har jag börjat trivas mindre med hur jag såg ut. Vaknade en dag och det var som om jag fått en knäpp upp i skallen. Fick för mig att jag skulle börja räkna kalorier och börja gå på promenad varje dag och därefter har det gått. I tre dagar har jag hällt på med detta och har inte ens en tanke på att sluta. Jag har inte vägt mig, tänker inte göra heller. När jag är nöjd med det jag ser i spegeln så räcker det. Är på god väg å kan tänka mig att jag redan förlorat 0,5 - 1,0 kg. Detta med kalorier är intressant. Kollade på
En dryckers yougurt på 500 ml
Innehåller just under 500 kalorier. En påse med ungsbakade chips innehåller ungefär samma mängd. Hur ofta har man inte trott att man varit nyttig när man druckit en sådan? Det är ca 1/3 av det man ska ha i sig under en dag om man inte är en så aktiv person. Ikväll ska jag träffa Emelie och sedan blir det en timmes promenad i det kalla vädret. Men med bra musik och varma kläder gör det mig ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0